Treceți la conținutul principal

La pas...

Astazi sunt putin trista...
Nu ma intrebati de ce, pentru ca nu o sa va spun. Asa sunt si nu stiu cat de frumos voi scrie, dar...incerc! Nu vreau sa ma opresc pentru ca am revenit la ceea ce va spuneam cu cateva saptamani in urma: trebuie sa imi misc mintea si degetele!
Stiu, stiu...o sa spuneti: Iarasi incepi?
Dar astazi mai acut ca in zilele din urma am sentimentul acela al...supararii sufletesti.
Suparare sufleteasca? o sa spuneti voi amuzati. Aceasta e o expresie a ta?
Normal...a mea...

Sa revin...
Ieri m-am plimbat prin orasul de la poalele Tampei. Foarte multi turisti, foarte multi oameni, foarte multe locuri de vizitat. Nu am facut poze prea multe pentru ca a fost ziua in care am vrut doar sa simt locul!
Sa simti locul? zambiti voi.
Da. Sa simt... Sa simt ca traiesc, sa simt aerul, sa simt vantul, sa simt gandul, sa-mi simt...sentimentele!
Si? veti spune voi cu glas soptit.
Si...am cautat in inima mea la fiecare pas parcurs, am cautat acele sentimente de mult uitate. Dar nu le-am gasit. Inima mea...e pustie. Atat de pustie...
Da...astazi esti chiar trista, soptiti voi.
Da...sunt.

V-ati intrebat vreodata daca gandurile va ajuta?
Gandurile? spuneti voi uimiti.
Da. Gandurile. As vrea sa pot inchide ochii si in mintea mea sa nu mai fie nici un gand, nici macar unul.
De ce? soptiti voi...
Pentru ca acei oameni care nu au ganduri sunt fericiti.
Crezi?
Da.

Pas cu pas... Cateodata pasul e un lucru atat de greu de facut!
Trebuie sa ai curaj sa faci pasul. Trebuie sa ai putere, trebuie sa ai...credinta.
Astazi am auzit un cuvant de invatatura din care am reusit sa retin ceva: Minunea este o lucrare de restaurare, de redare a frumusetii interioare.
Dar...ce e frumusetea aceasta interioara?
E sufletul tau care trebuie sa fie frumos, e inima ta care trebuie sa fie curata, e mintea ta care trebuie sa fie fara ganduri desarte. Aceasta presupune frumusetea interioara. O avem? Nu.
De ce? ma intrebati voi.
Simplu pentru ca nu o mai avem. Ca nu ne straduim, ca nu mai vrem sa fim buni, pentru ca ne laudam ca suntem rai, ne laudam cu rautatea noastra! Pare ciudat, nu?
Da, cinic! o sa soptiti voi.
Cinic...Eu, eu vreau sa-mi gasesc acea frumusete interioara, eu vreau sa devin vechea eu! Ma straduiesc pentru asta: imi opresc gandurile, imi opresc revolta, imi cenzurez mintea, imi curat inima, pentru ca dorinta mea e atat de simpla.
Ce dorinta ai, soptiti voi...
E simpla...e echilibrul moral. E puterea mea de a zambi, de a privi in ochi oamenii, de a vorbi linistita cu orice om fara sa fiu judecata in vreun fel, de a rade din toata inima cand imi aduc aminte de ceva petrecut in urma cu cativa ani, de a admira in liniste totul din jurul meu...de a-mi imbratisa...

Ieri am avut un ajutor, un ucenic simpatic pasionat de fotografie, asa ca o sa va arat o fotografie realizata si semnata de el! Sper sa vedeti talentul, pentru ca eu il vad!


Va imbratisez de aici din orasul acesta de poveste si ma pregatesc sa plec la pas...
Pas cu pas...
Gand cu gand...
Pas cu pas...
Inima...
Mintea...
Pas cu pas...
Sufletul...
Si  ZAMBET!!!!
Deci: Zambet larg pe fata mea de pe care a disparut tristetea si LA  PAS!!!!!!

Si normal...o fotografie a mea pentru voi toti!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat

Fir de suflet

       Cine ești în lumea aceasta mare? Unde îți dorești să fii peste o clipă, o zi sau un an? Cum reușești să înfrunți fiecare zi din viață? Cu privirea plecată în înfrigurarea sufletului sau zâmbind senin spre cerul îmbujorat al dimineții?      Cine ești tu? În mulțimea destinelor ne pierdem, ne micșorăm până la un fir de suflet tremurat. Cum îți învingi teama de nou și răzbați deasupra inimii? Încredere înzecită în gândul tău răzleț, care străbate nemărginirea lumii.      Cine este el? Fantasmă a proprilor emoții, trăiri agățate în gânduri deșirate pe covorul vieții. Idei risipite în vântul primăvăratec, idei cu sens și fără sens, în îngemănare absurdă a senzațiilor, a simțirii, a trăirii la limită. Cu sens. Fără. Azi. Ieri. Mâine.      Cine suntem noi? Suflete îngemănate în dureri neștiute, în speranțe deșarte, în inimi pustiite de doruri nenumărate. Un gând, o idee încrezătoare, aducătoare de speranțe. Împărtășite sau nu. Dorite. Voite. Putere aducătoare de viață, de durere și