Treceți la conținutul principal

Cântece șoptite în sufletul meu...

Picătură cu picătură sunetele-mi inundă ființa. Privesc zâmbind la ochișorii micuți plini de iubire.
Sunt așa de frumoși!
Ridic ochii mei triști spre ei, încet cu sfială, aș vrea cumva să nu deranjez sensibilitatea acestor suflete tinere.
Mă-nbăt de sunete, mă-nbăt de puritatea lor. Îmi iau puterea, forța din privirea lor, din fericirea lor gingașă, din zâmbetul acela dezarmant, din ochișorii lor minunați.
Picături de iubire nevinovată se revarsă în sufletul meu chinuit și șterge durerea inimii mele, și șterge lacrimile care se revarsă în afara ființei mele.

Doamne!
Aș vrea să pot prinde în palmele mele fericirea, să o protejez, să o simt, să o mângâi încet și să-i cânt încetișor un cântec de jale și dor...

Doamne!
Aș vrea să pot țese fire de iubire spre sufletul meu...

Doamne!
Aș vrea să-mi reazăm fața de chipul minunat al copilului meu...
Lacrimile mele se transformă în râuri și pleacă în călătoria lui..."de ce"...
Dar chipurile mici, ochișorii cu steluțe în priviri îmi zâmbesc, iar glasul lor picură în sufletul meu...liniștea.
Zâmbesc. Poate este răspunsul...
Glasul lor răsună în cântec, un cântec despre o altă generație, un cântec în care  urcă până la cer, acolo unde stelele mor...

Picătură cu picătură într-o melodie țesută de Dumnezeu, care mă prinde într-o îmbrățișare și mă poartă în pași de dans.
Vedeți voi...bucuria copiilor se revarsă peste mine în valuri, valuri și îmi dă puterea de a mă ridica, de a zâmbi, a munci, a-i învăța pe cei de lângă mine că...viața este grea dacă vrem să-i simțim povara, dar așa de ușoară dacă o privim prin ochii copilului din noi!

Doamne!
Aș vrea...să-i iau chipul în mâini și să mă scufund în privirea de azur a copilului meu.
Aș vrea...să-i citesc bucuria în priviri.
Aș vrea...să-l mângâi și să-i citesc iarăși povești.
Aș vrea...să mă joc în nisip ore întregi cu el.
Aș vrea...să-i cânt încetișor, cu glas domol, despre lume, despre vise, despre viață, despre dorințe...
Aș vrea să mai pot zâmbi, să mai pot visa și să mai fiu...EU!

Doamne!
Picuri de ploaie îmi inundă sufletul, îl spală, îl limpezește și îl face senin ca un cer de toamnă, de un albastru intens, care te pătrunde până-n adâncuri...
Zâmbesc.

De ce? am fost întrebată ieri. De ce sun așa de senină?
Întrebări fără rost!
Pentru că puterea o iau din energia fără limite a copiilor din jurul meu, pentru că ei mă îmbrățișează și îmi oferă...liniștea și echilibrul.

Picătură cu picătură sunetele-mi inundă ființa și o ridică până la cer și înapoi.
Privesc la ochișorii plini de lumină și bunătate din fața mea și...CRED!
Cred pentru prima dată că...totul o să fie bine!

***
În ultimul timp a scris mai rar, dar trebuie să știți că atunci când am puțin timp liber...scriu!
Pentru că nu pot altfel.
Sunt așa cum să vă zic...într-o dependență totală de scris, dar și de citit.
Acum chiar dacă încă nu am terminat de citit trilogia despre care v-am scris în urmă cu câteva săptămâni, mi-am comandat și am primit deja "Testamentul lui Abraham". Dacă toată lumea vorbește de această carte să văd și eu cum este! Începutul...promițător!
O să vă spun părerea mea, de om obișnuit, într-un articol.
Până atunci sper să vă mai prezint câteva locuri minunate din țara noastră pentru că mâine: La drum!

pentru voi,
               încă...Eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat

Fir de suflet

       Cine ești în lumea aceasta mare? Unde îți dorești să fii peste o clipă, o zi sau un an? Cum reușești să înfrunți fiecare zi din viață? Cu privirea plecată în înfrigurarea sufletului sau zâmbind senin spre cerul îmbujorat al dimineții?      Cine ești tu? În mulțimea destinelor ne pierdem, ne micșorăm până la un fir de suflet tremurat. Cum îți învingi teama de nou și răzbați deasupra inimii? Încredere înzecită în gândul tău răzleț, care străbate nemărginirea lumii.      Cine este el? Fantasmă a proprilor emoții, trăiri agățate în gânduri deșirate pe covorul vieții. Idei risipite în vântul primăvăratec, idei cu sens și fără sens, în îngemănare absurdă a senzațiilor, a simțirii, a trăirii la limită. Cu sens. Fără. Azi. Ieri. Mâine.      Cine suntem noi? Suflete îngemănate în dureri neștiute, în speranțe deșarte, în inimi pustiite de doruri nenumărate. Un gând, o idee încrezătoare, aducătoare de speranțe. Împărtășite sau nu. Dorite. Voite. Putere aducătoare de viață, de durere și