Treceți la conținutul principal

Povestea..."dragului meu!"

Am lipsit, știu cam multe zile.
Programul e cam așa...nebun! Dar acum sunt aici și e tot ceea ce contează.
Am fost furioasă, atât de furioasă...dar a trecut.
Acum sunt liniștită și încerc să văd părticica aceea bună din toată nebunia vieții: că pot gândi, că pot scrie, că pot face sport! ( Chiar îmi place să fac sport!)

Ciudați sunt oamenii...foarte ciudați!
Ciudați? o să întrebați voi mirați. De ce?
Păi, pentru că oamenii au impresia că trebuie să te porți într-un anumit fel și dacă nu o faci, se uită așa de mirați.

Păi cum ar trebui să te porți? ridicați voi din sprâncene.
Păi nu prea știu, râd eu. E ciudat, dar eu trec pentru prima dată prin nebunia asta a vieții, nu știu cum ar trebui să mă port. Eu doar încerc să-mi canalizez toată puterea pe ceea ce îmi face plăcere să fac astfel încât să nu am timp să mă gândesc la nimic.
Așa că...imaginați-vă...eu zâmbind, lucrând permanent de dimineața până seara!
Cu zâmbetul pe buze, cu seninătate, cu bucurie, cu plăcerea de a face lucruri!

Dar...până acum? șoptiți voi.
Până acum...le-am făcut la fel, doar că pe lângă acestea am mai lucrat încă, și încă, și încă...
Doar că ...
În fine, viața e ciudată, asta vă spun sigur.
În urmă cu un an am fost disperată când am văzut rezultatul analizei. Dar acum când mă pregătesc să refac testul ( mă pregătesc sufletește!) sper, cred, simt că o să fie mult mai bine. Am așa certitudinea că lucrurile se vor așeza pe făgașul cel bun.
Mă gândesc mereu că toate au fost prea dintr-o dată...peste mine!
Dar...așa cum zice cântecul care-mi este așa de drag, sunt puternică, mai puternică decât aș fi crezut!

Imaginați-vă așa...că i-am luat apărarea în fața tuturor!
...l-am lăudat...
Imaginați-vă așa...că dacă am rostit în zilele trecute, câteva cuvinte în fața unei colege, ea a început să plângă, instantaneu!
...adevărul...
Imaginați-vă că durerea e așa de mare încât mi-a amorțit sufletul.

Dar...
Cred! Înțelegeți? Cred că o să fie bine.
O credință așa de puternică!
O credință care mă face să stau în picioare, care mă face să zâmbesc, care mă face să merg mai departe.

De câteva zile tot vreau să vă spun povestea...
Ce poveste? ziceți voi mirați.
Of! râd eu, așa în stilul meu caracteristic....o poveste a "dragului meu" și "draga mea"...
Poveste? șoptiți voi...
Da. Poveste...o poveste a mea și a prietenei mele, cea care mi-a dat cana aceea de cafea, de care nu mă despart!

Vedeți voi în ultimii doi ani, ea îmi repeta într-una de câte ori răspundeam la telefon: "Da...dragul meu!"
Și eu ...mă uitam lung la ea și încercam să spun: "Da, dragul meu..."
Dar...cuvintele nu puteam să le rostesc. Cum puteam să-i explic prietenei mele că la capătul celălalt al telefonului cineva striga la mine...Cum?
Și ea repeta lângă mine: "Da...dragul meu"
Iar eu nu găseam în discuția purtată, nu-l găseam...pe dragul meu!
Cum aș fi putut să spun așa, când niciodată nu mi-a spus: "draga mea!"

Vedeți voi...
Prietena mea dragă, astăzi îmi spune mereu cât de rău îi pare și eu o cred și nu sunt supărată pe ea pentru că...ea mi-a arătat ce înseamnă: "dragul meu, draga mea!"
Mi-a arătat cât de mult trebuie să ții la cineva pentru a vorbi cu el așa, cât de mult trebuie să țină la tine pentru a fi draga lui!
Povestea aceasta îmi aduce lacrimi în ochi, pentru că nu înțeleg cum optsprezece ani nu am putut rosti aceste cuvinte...De ce? oare de ce?

Vedeți...
Astăzi  aceste cuvinte au devenit pentru mine ceva așa de prețios...
Când voi putea să rostesc aceste cuvinte...
Când cineva îmi va răspunde, atunci...
Poate am ...
speranță!
Poate...

Astăzi,
pentru voi: Dragii mei!
                            Eu.

***
Pentru voi...
Când citiți să ascultați Perfect, Ed Sheeran!
Când înțelegeți cu adevărat sensul cuvintelor "dragul meu, draga mea" să le spuneți cu toată simțirea celui sau celei de lângă voi, pentru voi, pentru iubirea voastră, pentru a da un sens nou și profund la ceea ce simțiți.
Când vreți să vă bucurați sufletul priviți la imaginea care astăzi v-o fac cadou:


Culorile toamnei să vă mângâie sufletele și vă găsească liniștea și bucuria de a trăi!
Impresionant, nu?
Sunt un fotograf bun!

Eu, încă
                 Eu!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Tăcerea din sufletul tău/meu

Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. D eseori o durere imensă șterge din suflet tot. Este, cum să spun, asemeni unei furtuni care mătură tot în cale. Acel uragan de care tot vorbesc eu de doi ani. Un uragan care distruge totul, lăsând în urma lui numai prăpăd. Și tăcere. O tăcere adâncă. Care doare. Indefinită pentru cei din jurul tău, dar atât de plină de sensuri pentru tine. Nimeni și nimic nu va înțelege ce este în sufletul tău. Nimeni și nimic nu poate readuce părțile frumoase din trecut înapoi în viața ta. S-a șters. Delete. Degeaba cauți. Mintea ta refuză să mai readucă informațiile. Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. Î n timp, ea devine asemeni unui lac într-o zi frumoasă de vară. De o frumusețe ieșită din comun, dar...fără sens dacă ești singur. Când primești pe altcineva în sufletul tău... Știi. Știi că nu vine acolo pentru a umple golul acela, ci pentru a construi împreună un alt vis, o altă realitate a vieții t

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat