Treceți la conținutul principal

Clipe de disperare...

Mă încăpățânez să rămân calmă... Nimeni din jurul meu nu înțelege de ce sunt calmă, ar trebui să strig, să sparg totul, să dărâm tot, să țip până când nu aș mai avea voce... O reacție normală, dar...nu pot! Nu pot!
Am avut o ieșire de genul acesta, o ieșire de zece minute!
Un minut pentru fiecare din cei zece ani în care am simțit prezența...ei!

Clipe de disperare...au fost multe, nenumărate. clipe când mă întrebam dacă am ceva, dacă greșesc cu ceva, dacă pot să fac ceva pentru a schimba ceva, dacă  muncesc mai mult...o să fie bine!
M-am încăpățânat așa de tare că am uitat de mine, de ce îmi doream eu cu adevărat și am luptat cu toată ființa mea, cu toată energia unui om pentru ....familia mea!
Sunt convinsă că asta doare cel mai rău...că se distruge ideea de familie...Dar dacă ea nu mai e de atâta timp?

Familia...ciudat eu vorbesc tuturor despre familie, despre importanța familiei în societate, despre dragostea dintre cei doi soți, o dragoste bazată pe respect în primul rând...și am eșuat, am eșuat...
Aceasta e durerea mea cea mai mare...cum să eșuez eu ? Pentru asta am luptat ani de zile, m-am făcut că nu văd, mi-am canalizat energia în îngrijirea copiilor, în acțiuni de voluntariat, în implicare activă în societate, pentru a apăra ...ideea de familie!

Ce folos?
Nu știm nimic! Viața nu înseamnă numai sacrificiu, viața înseamnă bucuria de a zâmbi la lucrurile mărunte, de a-i îmbrățișa pe cei din jurul tău, de a simți lumea împreună cu cei dragi ție!
Ultimii ani, grei ani, au fost ani de agitație maximă în care a trebuit să mulțumesc pe toată lumea...pentru că sunt o ființă puternică și POT!!!
Dar când...închideam ochii...disperarea își făcea cuib în sufletul meu...
De ce eu? Cu ce greșesc? Ce aș putea să fac mai mult? Cum aș putea să-l mulțumesc pe EL?
De ce nu-mi zice nici un cuvânt bun când realizez ceva? De ce nu mă ajută atunci când am cea mai mare nevoie?
Întrebări la care deși îmi frământam mintea clipe îndelungi nu găseam răspuns...Adică acolo în sufletul meu era ceva...care îmi spunea pentru că e o Ea, dar de fiecare dată când deschideam discuția despre acest lucru...spunea că...e doar închipuirea mea!

O închipuire, doar o închipuire...care s-a materializat într-o... Imaginea..nu pot să mi-o scot din minte...
Da. Moment greu..în care am țipat atât de tare încât nu am mai avut voce, în care disperarea a fost așa de mare încât am simțit că mintea mea devine albă ca foaia de hârtie. Zece minute, pline de durere. O durere care a cuprins fiecare celulă a corpului meu...Apoi totul s-a liniștit...
Am plecat...și am ajuns acasă! Locul copilăriei mele, cu aerul de altădată, cu fericirea de altădată, cu liniștea de altădată, cu mama care mă strânge în brațe și mă sărută, cu prietenii mei, care mi-au arătat atâta iubire încât îi mulțumesc lui Dumnezeu  pentru bucuria aceasta...

Nu sunt SINGURĂ!
Sunt înconjurată de oameni cărora chiar le pasă de mine!
Zâmbesc...Familia e acolo unde ești apreciat, e acolo unde dragostea se revarsă în lucruri mărunte, unde clipele petrecute împreună te fac cel mai fericit om de pe pământ!

Nu mai am asta...pentru că totul s-a destrămat, pentru că cealaltă a vrut să devină Eu, dar am credința, credința că într-o zi voi alerga fericită pe dealurile copilăriei mele, voi simții mirosul de fân proaspăt cosit, voi râde la soare și nori, voi sta pe pământul reavăn și voi lua toată energia strămoșilor mei!
Pământul, casa strămoșească sunt locuri în care ne regăsim pe noi...Cine nu are asta... e sărac!
Așa că mă încăpățânez să fiu calmă ...spre disperarea tuturor! Pentru că pe acestea...nu mi le poate lua nimeni!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tăcerea din sufletul tău/meu

Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. D eseori o durere imensă șterge din suflet tot. Este, cum să spun, asemeni unei furtuni care mătură tot în cale. Acel uragan de care tot vorbesc eu de doi ani. Un uragan care distruge totul, lăsând în urma lui numai prăpăd. Și tăcere. O tăcere adâncă. Care doare. Indefinită pentru cei din jurul tău, dar atât de plină de sensuri pentru tine. Nimeni și nimic nu va înțelege ce este în sufletul tău. Nimeni și nimic nu poate readuce părțile frumoase din trecut înapoi în viața ta. S-a șters. Delete. Degeaba cauți. Mintea ta refuză să mai readucă informațiile. Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. Î n timp, ea devine asemeni unui lac într-o zi frumoasă de vară. De o frumusețe ieșită din comun, dar...fără sens dacă ești singur. Când primești pe altcineva în sufletul tău... Știi. Știi că nu vine acolo pentru a umple golul acela, ci pentru a construi împreună un alt vis, o altă realitate a vieții t

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Fir de suflet

       Cine ești în lumea aceasta mare? Unde îți dorești să fii peste o clipă, o zi sau un an? Cum reușești să înfrunți fiecare zi din viață? Cu privirea plecată în înfrigurarea sufletului sau zâmbind senin spre cerul îmbujorat al dimineții?      Cine ești tu? În mulțimea destinelor ne pierdem, ne micșorăm până la un fir de suflet tremurat. Cum îți învingi teama de nou și răzbați deasupra inimii? Încredere înzecită în gândul tău răzleț, care străbate nemărginirea lumii.      Cine este el? Fantasmă a proprilor emoții, trăiri agățate în gânduri deșirate pe covorul vieții. Idei risipite în vântul primăvăratec, idei cu sens și fără sens, în îngemănare absurdă a senzațiilor, a simțirii, a trăirii la limită. Cu sens. Fără. Azi. Ieri. Mâine.      Cine suntem noi? Suflete îngemănate în dureri neștiute, în speranțe deșarte, în inimi pustiite de doruri nenumărate. Un gând, o idee încrezătoare, aducătoare de speranțe. Împărtășite sau nu. Dorite. Voite. Putere aducătoare de viață, de durere și