Treceți la conținutul principal

tell her you belong to me

Astăzi, într-o zi în care soarele "și-a făcut de cap" împrăștiind căldură de noiembrie, mi-am adunat gândurile și m-am hotărât să revin puțin la cartea mea. Pentru cei care au început să-mi citească blogul doar de puțin timp, trebuie să vă spun că atunci când am început mi-am propus să scriu o carte în timp real. Și am făcut acest lucru o perioadă de timp. Eram mulțumită de rezultat. Mi-am depășit limitele permanent. Am învățat în fiecare zi, am studiat.
Dar...m-am oprit.

Nu pentru că nu-mi plăcea ceea ce făceam, ci pentru că viața "mi-a dat o palmă" atât de grea încât m-a pus la pământ. Am simțit-o în toată ființa mea, atât de real, atât de dureros, încât mintea a refuzat să zboare în visare, în scris, în idei și cuvinte.
Nu, nu am vrut să renunț la pasiunea mea.
Am continuat să scriu. Gânduri. Idei. Principii. Sfaturi. Realități.
Și mi-a ieșit și asta. (știu, sunt foarte modestă!!!)

Astăzi, într-o zi călduroasă de noiembrie, am simțit că trebuie să mă întorc la personajele mele. La Aya în principal, pentru că ea este cumva prinsă de sufletul meu. Reflectând acum la întreaga situație mi-am adus aminte de ce am numit-o așa. Noi, aici, dacă spunem aia...înseamnă că e cineva, o femeie oarecare. Cineva care nu e așa important. Doar o...aia.
Aya, e o oarecare, dar care întruchipează multe, foarte multe femei din lumea aceasta.
Aceasta era ideea.
Curios, însă, e faptul că descopăr tot mai multe femei care seamănă izbitor cu Aya.😊👀
Deci, am avut dreptate.

Tell her you belong to me

Cântecul răsună încetișor în casa de la lac. 

Aya privește tristă pe geamul bucătăriei. 
Casa e pustie.
Lacul...lacul e acolo, martor al iubirii dintr-o primăvară cu flori de cireș.
Tell her...
Spune-i, spune-i...șoptește Aya, spune-i că-mi aparții. Orice ar face sufletul tău e aici, cu mine și va rămâne așa. 

Aya zâmbește șăgalnic. Ea știe. Știe cât de mult se va schimba totul. Cum viața e imprevizibilă. 
Totul se poate schimba într-o clipă. Iubirea e atât de ciudată. Uneori ții atât de mult la cineva încât îi dai drumul să zboare pentru că știi că lângă tine, la un moment dat, o să fie nefericit. Alteori, iubirea te duce la ură. O ură profundă, din toate "încheieturile" sufletului tău. Ajungi să-i urăști și voce, sau simpla prezentă, sau gândul la acel cineva.
Iubirea...iubirea poate să te înalțe, sau poate să te întindă pe pământ, să te calce în picioare și să te îngroape. Atâtea exemple în literatură, în istorie, dar și în viața de zi cu zi.
Iubirea...se câștigă în timp. E prețuirea celui de lângă tine, e dorința puternică de a-l face fericit.

Tell her you...
Spune-i, șoptește Aya, spune-i că atunci când viața ne va pune față în față o să te uiți la mine topit de doriță, înnebunit de amintiri.
Spune-i că oricât de mult va încerca să-mi ia locul în casa mea, în tot ce am clădit împreună o să fie doar o intrusă. Nu va umple locul acela niciodată. Viața alături de ea o să fie anostă.

Aya zâmbește șăgalnic.
Ea știe.
Știe că viața "o să-i dea o palmă" de nu o s-o poată duce.
Știe că o să-și dorească să revină în viața ei, dar nu o să poată. Prăpastia pe care a săpat-o prin atitudine, prin faptă nu o va mai putea trece niciodată.
Știe, așa cum a știut atâta timp ce face, doar că l-a crezut pe cuvânt, când se uita în ochii ei și o mințea: "Eu, niciodată."
Știe...și e tristă pentru asta.

Cântecul răsună trist.
Aya se ridică și iese din casă.
Lasă ușa deschisă. 
Lacul e așa de tăcut.
Se așază pe banca de lângă lac și zâmbește, așa șăgalnic. Nimeni nu-i poate lua visele. Sunt parte din ea. Sunt ceea ce o reprezintă. Viziunile sunt acolo.
Știe. Știe ce se va întâmpla.
Și zâmbește așa cum n-a mai zâmbit de mult.

Tell her you belong to me, șoptește ea, zâmbind.
Doar mie pentru totdeauna.

Melodia s-a oprit.
Câinele a început să latre.
Aya tresare.
Vine? întreabă ea câinele😏

Se aud în spatele casei roțiile mașinii cum scârțâie pe pietrișul dintre cireși.
Aya se ridică grăbită și se îndreaptă spre...
Speranță.
Iubire.💗💗💗
Liniște.

I-ai spus că îmi aparții? șoptește Aya râzând.
Două brațe o înconjoară.
Un nou început.
O iubire.
Prețuire.
Liniște.
Dorință.

Casa cu obloane verzi este plină de speranță...


Într-o zi frumoasă de noiembrie, 
pentru voi,
        T. A.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat

Fir de suflet

       Cine ești în lumea aceasta mare? Unde îți dorești să fii peste o clipă, o zi sau un an? Cum reușești să înfrunți fiecare zi din viață? Cu privirea plecată în înfrigurarea sufletului sau zâmbind senin spre cerul îmbujorat al dimineții?      Cine ești tu? În mulțimea destinelor ne pierdem, ne micșorăm până la un fir de suflet tremurat. Cum îți învingi teama de nou și răzbați deasupra inimii? Încredere înzecită în gândul tău răzleț, care străbate nemărginirea lumii.      Cine este el? Fantasmă a proprilor emoții, trăiri agățate în gânduri deșirate pe covorul vieții. Idei risipite în vântul primăvăratec, idei cu sens și fără sens, în îngemănare absurdă a senzațiilor, a simțirii, a trăirii la limită. Cu sens. Fără. Azi. Ieri. Mâine.      Cine suntem noi? Suflete îngemănate în dureri neștiute, în speranțe deșarte, în inimi pustiite de doruri nenumărate. Un gând, o idee încrezătoare, aducătoare de speranțe. Împărtășite sau nu. Dorite. Voite. Putere aducătoare de viață, de durere și