Treceți la conținutul principal

Inima unei femei...

V-ați întrebat vreodată cum e inima unei femei?
V-ați întrebat vreodată dacă inimile noastre, ale bărbaților și ale femeilor, sunt la fel?
V-ați gândit măcar o secundă că poate noi, femeile, avem o "altfel" de inimă?
Cât de capabili suntem să gândim cu inima?
Cât de maturi suntem să luăm decizii fără inimă?

Întrebări chinuitoare pentru mine în ultimele zile. Zile grele, zile în care munca a fost pe primul loc, în care mă bucur că pot lucra până la epuizare, ca să nu gândesc, ca să nu am timp de ...nimic.
Îmi repet în fiecare zi: "Sunt bine. Sunt în picioare. Merg înainte. Pot!"
Cât de greu e! Nespus de greu, dar nu vreau să las nici măcar o secundă să se vadă...pentru că ar însemna să gândesc cu inima, iar inima doare.

Oare, de ce inima?
De ce inima doare așa de rău?
Plângem după ce? După o iubire pierdută, sau după o persoană? Sau doar după o...obișnuință?
"Femeile plâng mereu, ar spune un bărbat. Așa sunt ele!"
Da, așa suntem noi. Suntem altfel.
Inima noastră plânge atunci când pierde ceva sau pe cineva,
inima noastră plânge atunci când vedem că nu primim nici un semn de la persoana iubită,
inima noastră plânge atunci când speranțele iubirii se sfarmă în mii de stele,
plânge...

Nimic nu se compară cu inima unei femei.
Ea este capabilă să primească și să dăruiască.
Ea poate face visele, realitate.
Ea este cea care adună iubiri, dezamăgiri, speranțe, lacrimi, tristețe și veselie.
Ea e...sarea și piperul dintr-o relație.

Inima unei femei...e cel mai prețios lucru pe care-l primești.
E atât de specială pe cât de simplă e!
E așa de firavă, dar în același timp așa de puternică.
E cea care poate cuprinde în ea mai multe iubiri, fără ca ele să se contrazică, fără ca ele să se certe, fără ca ele să sufere! Inima mamei!
Inima unei mame e capabilă de o iubire uriașă,
care se revarsă în valuri peste familie.
Împarte dragoste, lucrează cu dragoste, se înconjoară de dragoste.

Dar...
Dar când ea se sfarmă, atunci?
Când vezi durerea întipărită pe chip să știi că e durerea inimii frânte din zborul ei spre fericire.
Atunci, doar atunci să gândești că ai distrus totul...

Inima unei femei se poate vindeca?
Poți să strângi toate fărâmele și să o refaci?
Poți să-ți atingi sufletul ca să poată crea o inimă nouă?
Poți să-ți rogi sufletul să îți dea speranță?

Inima unei femei e cu desăvârșire altfel decât a unui bărbat.
Se reface mai repede pentru că avem o capacitate uriașă de a...ierta!
Așa că o să ne spunem: Aș vrea să te iubesc...ieri!

Da! Orice poveste se termină și începe ...ieri!
Speranța ne încununează și ne luminează chipul, ne face să visăm la fericire.
Speranța aceea pe care o avem în sufletul este cea care arde toate fărâmele din inima noastră și le reface. Le așează la loc și ne îndeamnă: Privește înainte!

Inima unei femei este plină de vise!
Inima unei femei este plină de iubire!
Inima unei femei e capabilă de gesturi supreme, e capabilă de mari iubiri, e capabilă să depășească orice obstacol, e puternică, are personalitate, e...ea!


Când femeia te lasă să-i atingi inima...
Ai grijă...la îmbrățișare!
Ai grijă...la atingere!
Ai grijă...la ce o face fericită!

Pentru voi,
           Eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat

Fir de suflet

       Cine ești în lumea aceasta mare? Unde îți dorești să fii peste o clipă, o zi sau un an? Cum reușești să înfrunți fiecare zi din viață? Cu privirea plecată în înfrigurarea sufletului sau zâmbind senin spre cerul îmbujorat al dimineții?      Cine ești tu? În mulțimea destinelor ne pierdem, ne micșorăm până la un fir de suflet tremurat. Cum îți învingi teama de nou și răzbați deasupra inimii? Încredere înzecită în gândul tău răzleț, care străbate nemărginirea lumii.      Cine este el? Fantasmă a proprilor emoții, trăiri agățate în gânduri deșirate pe covorul vieții. Idei risipite în vântul primăvăratec, idei cu sens și fără sens, în îngemănare absurdă a senzațiilor, a simțirii, a trăirii la limită. Cu sens. Fără. Azi. Ieri. Mâine.      Cine suntem noi? Suflete îngemănate în dureri neștiute, în speranțe deșarte, în inimi pustiite de doruri nenumărate. Un gând, o idee încrezătoare, aducătoare de speranțe. Împărtășite sau nu. Dorite. Voite. Putere aducătoare de viață, de durere și