Treceți la conținutul principal

one day...

"Într-o zi am privit spre cer.
Și am întrebat: Cine ești Tu? Cine sunt eu?
Întrebarea  mea a rămas suspendată în aer.
Iar eu am privit mai intens.
Și am șoptit: Cine ești Tu? Cine sunt eu?
Dar șoapta mea s-a oprit.
Răspunsul...nu a venit.

Într-o zi am alergat spre lumină.
Și am strigat veselă: Cine ești Tu?
Glasul s-a propagat în mii și mii de sunete...
Răspunsul...nu a venit!

Într-o zi am așteptat pe bancă.
Unde ești Tu?
Răspunsul...nu a venit.

Într-o zi am încetat să mai întreb. Am privit viața în față și am început să dansez. M-am prins în horă și râsul meu fericit te-a făcut să zâmbești. Ai așteptat întrebarea mea, dar...ea nu a mai venit.
Am aflat cine sunt eu și fericirea a luat locul întrebării.

Într-o zi am început să sper și am pictat curcubee pe cerul senin. 
Și m-am jucat și am alergat pe ele și ai vrut să mă prinzi în brațe...
Dar...eu am plecat.

Într-o zi am învățat să comunic.
Și-am râs, și am zâmbit și am făcut lumea fericită.
Și te-ai uitat și ai așteptat...
Dar eu, eu am uitat.

Într-o zi totul s-a terminat.
Libertatea m-a făcut ușoară și am zburat până la cer, pe curcubee,
Și-ai așteptat.
Eu însă...am uitat cine ești Tu,
Pentru că am descoperit cine sunt Eu.

Într-o zi..."

Există momente când îmi doresc să plec departe, dar știu că plecarea mea nu ar rezolva nimic.
Dar mi-e dor de o călătorie, chiar dor.
Astăzi am avut o surpriză pe stradă.
Nu sunt 100% sigură, dar mi s-a părut că  un șofer a tresărit când m-a văzut. A fost așa: Tu ești? Cam acesta a fost sentimentul pe care l-am văzut. Poate e doar o părere, dar așa am simțit.
Știu ce ziceți...Nu, nu e un om oarecare. Știu cine este, deși nu ne-am văzut niciodată. Sau cum să spun nimeni nu ne-a făcut cunoștință. Cine știe! E cumva din seria: Întâlniri întâmplătoare!!!
Așa că am avut o zi tare interesantă.

Astăzi nu vă dau nici un sfat, pentru că am eu nevoie de mai multe!
Am căzut în oala cu amintiri. Și cu tristeți.
Încerc să ies, dar am impresia că unii pregătesc o ciorbă din viața mea.
Din păcate habar nu au că această ciorbă va fii tare amară. O, da.
Nu sunt cel mai bun ingredient! Ce să fac!

Așa că îmi doresc să plec în lumea largă. Și pentru că în ultima vreme am cititori și din Peru, astăzi am fost și eu puțin curioasă și am intrat să citesc câteva lucruri despre țară, capitală, muzică și normal literatură. Peisajele pe care le-am văzut sunt uluitoare. Chiar nu știu dacă voi ajunge acolo vreodată!
Dar am învățat ceva în ultimele luni: Niciodată să nu spui niciodată!
Cine știe!

Acum să nu vă supărați voi ceilalți. Dacă vreți vin peste tot! O iau așa ușor, temeinic și vă vizitez pe toți, normal cu unealta de scris sub braț. Ea e parte din mine.
Într-o zi...
Într-o zi aș vrea să merg până la mare. Mi-e dor de valurile care se joacă, de pescărușii care-și fac de cap, de zgomotul specific...Eu am o relație specială cu marea. O să râdeți, dar nu îmi place să intru în apă. Stau pe mal, pe nisip și privesc pe întinderea nesfârșită. Comunic cumva cu apa, o dezmierd, îi spun secretele mele, îi povestesc viața mea...
Și ea tăcută îmi ascultă povestea...
Și îmi șoptește: Într-o zi...O să vezi, într-o zi...
Și eu o cred pe cuvânt.

Aștept.
Sper.
Cred.
Visez.
La acea zi!

Pentru voi,
          Eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tăcerea din sufletul tău/meu

Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. D eseori o durere imensă șterge din suflet tot. Este, cum să spun, asemeni unei furtuni care mătură tot în cale. Acel uragan de care tot vorbesc eu de doi ani. Un uragan care distruge totul, lăsând în urma lui numai prăpăd. Și tăcere. O tăcere adâncă. Care doare. Indefinită pentru cei din jurul tău, dar atât de plină de sensuri pentru tine. Nimeni și nimic nu va înțelege ce este în sufletul tău. Nimeni și nimic nu poate readuce părțile frumoase din trecut înapoi în viața ta. S-a șters. Delete. Degeaba cauți. Mintea ta refuză să mai readucă informațiile. Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. Î n timp, ea devine asemeni unui lac într-o zi frumoasă de vară. De o frumusețe ieșită din comun, dar...fără sens dacă ești singur. Când primești pe altcineva în sufletul tău... Știi. Știi că nu vine acolo pentru a umple golul acela, ci pentru a construi împreună un alt vis, o altă realitate a vieții t

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat

Inexpresivi

       Î ncercăm să fim. Să fim noi. În fiecare clipă a vieții noastre. Ascundem oare sub trăsăturile feței adevărata fire? Zâmbim și cei din jur ne văd fericiți? Plângem sau lăcrimăm și cei care ne observă spun ”Vai ce supărat e!” Ne furișăm prin viață cu zâmbete false, cu prietenii închipuite, cu relații făcute din interes, cu...câte și mai câte! Dar noi, noi unde suntem? Cum viiem? ( cred că inventez cuvinte, dar pare atât de potrivit aici)       A ți uitat? Am uitat?                                                                                                                                            D oar câți ani au trecut de când stăteam închiși în case de teamă. O teamă indusă, repetată în miez de noapte. Anunțurile de la 12 noapte! Și parcă totul s-a șters cu buretele. Totul. În jurul meu sunt oameni bolnavi, mai bolnavi decât atunci, dar nimeni nu mai oprește timpul în loc. De ce? Zâmbim mai frumos? Plângem mai cu folos? Nu. Nu și iarăși nu. Viiem.       P ână și întrebări