Treceți la conținutul principal

Love

Îți aduci aminte cum priveam stelele împreună?
Îți aduci aminte cum ne-am ținut de mână prima dată pe malul lacului?
Am știut atunci că ești sufletul meu pereche.
Îți aduci aminte de primul dans când ne-am topit inimile și s-au făcut una?
Îți amintești când fugeam unul după altul râzând în fericire?
Am știut atunci că dragostea mea e până la cer!

Îți aduci aminte de primul zâmbet al minunii noastre?
Atunci am simțit pentru prima dată că dragostea noastră e desăvârșită.
Îți aduci aminte de fiecare pas pe care l-am făcut împreună, de bucuria din privirile noastre?
Atunci am simțit că trăiesc cu adevărat!
Îți aduci aminte?

Dragostea...
Dragostea te duce pe aripi de vânt, te înfășoară, te scutură și apoi îți dă drumul.
Dragostea e cea care te face să suferi cel mai mult, dar nu poți renunța la ea, chiar și atunci când totul se schimbă.
Dragostea te duce pe culmi ale fericirii apoi îți dă drumul și depinde de tine dacă știi să zbori sau cazi la pământ.
Dragostea îți rupe inima în mii de bucăți și le arucă în cele patru zări.
Dragostea...

Privesc cu tristețe spre voi, așa o tristețe adâncă ca marea, cum îmi place mie să spun, pentru prima dată după un an, am impresia că nu mai am ce să vă spun. Uneori e așa de greu să îți dai seama că iubirea ta a fosta așa de adâncă...ca marea! Că dragostea a atins cerul.
Mă întreb cu tristețe de ce? Dar nu există nici un cuvânt care ar putea explica ceea ce se întâmplă. Oricât de mult am încercat să găsesc scuze, astăzi nu mai există nimic de spus.

Dragostea aceasta este motivul pentru care facem greșeli, pentru care facem compromisuri, pentru care luptăm zi de zi. Dar nimeni nu ne educă cum să gestionăm...dragostea.
Nimeni nu ne învață că dragostea ne frânge sufletul, că nu mai putem respira, că viața întreagă se schimbă. Nimeni nu ne zice că în dragoste trebuie să fii egoist, că altfel nu poți duce durerea.
Câți dintre voi nu ați crezut că acela de care v-ați îndrăgostit este miracolul din sufletul vostru?
Câți nu ați suferit atunci când visele s-au spulberat ?
Câți ați găsit puterea să spuneți cu zâmbetul pe buze: Nu-i nimic, merg mai departe.
Câți?

Dar mă întreb: Cum să ai puterea de a merge mai departe? Cum să schimbi totul în viața ta? Cum să uiți dragostea aceea care ți-a pustiit sufletul, care a ars ca o văpaie atâta timp? Cum?
Privesc cu tristețe spre voi...și-mi spun că trebuie să uit totul, să văd prezentul, să pot respira, să pot trăi și să mă ridic din pat. Și asta fac, așa în ciuda unora!!!

Mi-am prins flori de tei în păr și început să cânt încetișor despre iubire, despre tristețe, despre durere!
Am închis ochii și glasul meu a sunat a doină de jale. Lacrimile mi-au străbătut în voie obrajii, dar nu am încetat să cânt.
Mi-am cântat tristețea, lacrimile și durerea așa cum n-am mai făcut-o de mult, mult timp...
Am simțit că oamenii s-au oprit din lucrul lor și s-au așezat în jurul meu.
Două degete mici mi-au șters lacrimile și în jurul gâtului am simțit o îmbrățișare, dar cântecul nu s-a oprit pentru că trebuia să-mi trăiesc tristețea până la capăt.
Sărutări sfioase mi-au atins fruntea, dar am cântat până când lacrimile s-au oprit...
Mirosul de tei m-a făcut să-mi dau seama că viața continuă indiferent de durerea mea.

Am deschis ochii mari și am șoptit privind în zare:
Îți amintești clipele minunate petrecute împreună în care înfruntam întreaga lume împreună?
Îți amintești cum zâmbetul meu te făcea să mă iei în brațe?
Îți amintești... iubirea?
Mi-am răspuns singură: Nu, nu îți amintești.

Pentru sufletul meu pereche,
Pentru o dragoste dincolo de cuvinte,
Pentru omul pentru care am înfruntat totul,
Pentru cel pentru care am făcut imposibilul să devină posibil.
un gând,
o simțire,
un adevăr:
După fiecare apus, urmează...răsăritul!
              încă Eu.

***
Poze făcute de mine, normal
Pentru că sunt...grozavă!
Pentru că-mi place,
Pentru că pot,
Pentru că am învățat ceva important:
Ce nu mă omoară, mă întărește!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat

Fir de suflet

       Cine ești în lumea aceasta mare? Unde îți dorești să fii peste o clipă, o zi sau un an? Cum reușești să înfrunți fiecare zi din viață? Cu privirea plecată în înfrigurarea sufletului sau zâmbind senin spre cerul îmbujorat al dimineții?      Cine ești tu? În mulțimea destinelor ne pierdem, ne micșorăm până la un fir de suflet tremurat. Cum îți învingi teama de nou și răzbați deasupra inimii? Încredere înzecită în gândul tău răzleț, care străbate nemărginirea lumii.      Cine este el? Fantasmă a proprilor emoții, trăiri agățate în gânduri deșirate pe covorul vieții. Idei risipite în vântul primăvăratec, idei cu sens și fără sens, în îngemănare absurdă a senzațiilor, a simțirii, a trăirii la limită. Cu sens. Fără. Azi. Ieri. Mâine.      Cine suntem noi? Suflete îngemănate în dureri neștiute, în speranțe deșarte, în inimi pustiite de doruri nenumărate. Un gând, o idee încrezătoare, aducătoare de speranțe. Împărtășite sau nu. Dorite. Voite. Putere aducătoare de viață, de durere și