Treceți la conținutul principal

Liniște...

Sunt oameni care știu să se bucure de viață. Sau poate...( râzând așa simpatic spre voi) majoritatea știu să se bucure. Eu, din păcate, nu am știut și încă nu știu.
Hei! să nu vă gândiți că fac cine știe ce!
Bucuria de a sta liniștită într-un anumit loc, să savurez cafeaua!!!
Să simt că e liniște și fericire în ochii celor din jurul meu.
Nici măcar asta nu am știut!

Știu, știu ridicați din sprâncene, de ce nu am fost liniștită?
Habar nu am.
Cred că din dorința puternică de a-i face pe toți fericiți, am uitat pur și simplu să fiu eu fericită.
Poate că trăind alături de familie, cu greutățile specifice tării acesteia minunate, am uitat să râd.
Iar dacă eu am uitat...cei din jurul meu au avut impresia că nu știu să râd.

Dar eu ȘTIU!!!
Și astăzi, după un an de zile, am descoperit cu uimire că râd din tot sufletul, că învăț să mă bucur de fiecare clipă fericită  petrecută.
Mi-am dat seama cu uimire că nimeni nu te face fericit, dacă tu nu vrei să fii fericit!
Cam greu, recunosc, dar ce să faci!
Mai am momente când nefericirea pune stăpânire pe inima și sufletul meu, dar cu ea sunt învățată, așa că știu cum să o ascund, știu cum să scap de ea.
Însă...liniștea, bunătatea, fericirea și bucuria sunt așa de noi pentru mine încât mi-e greu să stăpânesc emoția găsirii lor.
Interesant, nu?

Pentru că am lipsit cam mult de la scris e pentru că sunt liniștită și fericită de fiecare lucru pe care-l descopăr. Sunt asemeni copiilor care primesc cel mai frumos dar de la Moș Crăciun. E fericirea aceea copilărească, e liniștea și bucuria când văd în jurul meu că toată lumea are zâmbet pe față. Nu există stres, nu este nimeni care să-ți reproșeze nimic...

Vedeți voi, e așa de greu să trăiești lângă omul drag și să simți permanent că nu faci ceva bine, că tot ce gândești, vorbești e greșit, sau îl poate cumva supăra. Ajungi să te schimbi pe tine pentru a-l mulțumi și...surpriză: Nu o să-l mulțumești niciodată!
Astăzi știu care este motivul nemulțumirii lui: E pur și simplu egoist.
Dar mi-a trebuit mai mult de un an să văd, nu...nu să văd, cred că am văzut tot timpul! Mai degrabă să accept acest fapt. E așa de greu să vezi adevărata față a cuiva.
Eu...eu nu am putut vedea!
Pentru că nu am privit  doar partea bună, pentru că am iubit cu inima și sufletul.
Dar...nu regret. (Râd așa din toată inima)
De ce? șoptiți voi.
Pentru că a fost o altă perioadă a vieții mele cu bune, cu rele și m-a întărit sufletește extraordinar. Am devenit puternică, chiar dacă în momentele acelea nu mi-am dat seama de acest lucru.
Iar puterea aceea, m-a adus spre voi!
Așa că...
Vă salut din călătoriile mele și promit că în zilele următoare o să scriu despre locurile minunate vizitate.
       Mihaela




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tăcerea din sufletul tău/meu

Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. D eseori o durere imensă șterge din suflet tot. Este, cum să spun, asemeni unei furtuni care mătură tot în cale. Acel uragan de care tot vorbesc eu de doi ani. Un uragan care distruge totul, lăsând în urma lui numai prăpăd. Și tăcere. O tăcere adâncă. Care doare. Indefinită pentru cei din jurul tău, dar atât de plină de sensuri pentru tine. Nimeni și nimic nu va înțelege ce este în sufletul tău. Nimeni și nimic nu poate readuce părțile frumoase din trecut înapoi în viața ta. S-a șters. Delete. Degeaba cauți. Mintea ta refuză să mai readucă informațiile. Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. Î n timp, ea devine asemeni unui lac într-o zi frumoasă de vară. De o frumusețe ieșită din comun, dar...fără sens dacă ești singur. Când primești pe altcineva în sufletul tău... Știi. Știi că nu vine acolo pentru a umple golul acela, ci pentru a construi împreună un alt vis, o altă realitate a vieții t

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat