Treceți la conținutul principal

Kashmira Saffron Crem-moment de răsfăț

Uneori mă întreb cât de mult ne cunosc cei de lângă noi?
Oare își dau seama că dorințele noastre sunt ale noastre personale și nu au cum să ni le schimbe?
Oare realizează că fiecare cuvânt pe care-l rostesc, prin care încearcă să-ți schimbe felul de a fi, doare? Oare pricep cât de multă durere-ți picură în suflet atunci când nu înțeleg nimic din ce spui?

Suntem ființe umane.
Suntem egoiști fără să ne dăm seama.
Chiar dacă afirmi sus și tare că nu ești egoist...Ești.
Pentru că faci totul pentru tine.
Fiecare gest pe care-l faci de când te trezești și până dormi, îl faci pentru binele tău, pentru starea ta de bine. Nu pentru mine, nu pentru altcineva, doar pentru tine.
Mănânci pentru tine, te îmbraci pentru tine, lucrezi pentru tine, faci sport pentru tine...
Râzi, iubești, ești fericit...pentru tine!
Nu pentru altcineva, doar pentru tine.

Cum reușești să fii fericit pentru a transmite starea aceasta și celor din jurul tău?
Cum reușești să zâmbești și să-i faci pe cei din jurul tău să zâmbească?
Simplu.
Încerci să te răsfeți puțin.
Să-ți răsfeți sufletul și mintea citind o carte bună, sau vizionând un film vechi sau nou, depinde de gusturi. Să rătăcești cu gândul prin amintiri privind la pozele vechi...
Sportul. Sportul te face fericit. Fiecare realizare îți aduce speranță, bucurie sufletească și zâmbet.

Fericirea vine din sufletul tău, vine din mulțumirea pe care o ai, din liniștea care te înconjoară, din libertatea de a decide pentru tine. Fericirea este o stare, pe care o avem că vrem, sau nu o avem pentru că o căutăm, greșit, la cel de lângă noi.
Să nu credeți că nu am făcut și eu această greșeală. Ooo și încă cât de mult. Dar...
Mă uitam astăzi la poze de acum trei ani și nu-mi venea să cred cât de rău arătam. Îmi vine să râd acum, dar cam cu 10 ani mai în vârstă decât acum. Și m-am întrebat, uimită, ce am schimbat?
Atunci mi-am dat seama: fericirea din suflet! ( sport, alimentație, liniște, bucurie, libertate, îngrijire)

Viața ne este dată, dar de foarte multe ori uităm să o prețuim așa cum se cuvine. Ne pierdem în amănunte, ne prindem cu disperare de oameni, de lucruri, uitând cât de prețioși suntem. Uităm să râdem pentru a răspândi voioșia și celor din jur, uităm să ne oferim un moment de liniște și răsfăț, bine-meritate, de altfel.

În utima vreme văd tot mai multă lume care-și schimbă stilul de viață, alegând unul sănătos. Acest lucru îmi dă speranță. Oamenii încep să înțeleagă cât de important este să mănânci sănătos, să faci sport și să folosești produse de îngrijire 100% naturale.

În urmă cu câteva zile prietena mea m-a întrebat care este produsul de îngrijire pe care aș vrea să-l folosesc pentru un moment de răsfăț. Specific mie, am început să râd.
S-a uitat uimită la mine, așteptând.
Păi...am spus eu, de data aceasta e ceva special. O cremă pe care am descoperit-o recent: Kashmira Saffron Crem- Bipha Ayurveda.
A început să râdă și prietena mea, spunând: Specific ție! Iarăși ai descoperit ceva!Ascult...

Și uite așa am început să-mi deapăn povestea despre crema cu extract de șofran pur cultivat organic la poalele munților Himalaya. Șofranul are multe beneficii asupra pielii: tratează acneea, reduce cearcănele de sub ochi, stimulează circulația sângelui, ajută la dispariția petelor pigmentare, ajută pielea să-și recapete strălucirea. Crema conține și ulei de cocos care conține vitaminele A, D, K și E.
În timp ce-i povesteam ce reținusem eu despre crema care mi-o doream atât de mult, am și accesat magazinul online http://www.biphaayurveda.ro/.
Și pentru că este foarte ușor să găsești produsul pe care-l cauți, am ajuns și la crema pe care mi-am
dorit-o: http://www.biphaayurveda.ro/produs/kashmira-saffron-cream/
Nu vreți să știți cum am citit despre fiecare dintre cremele, uleiurilor, cadourile surpriză existente.
Eu, însă, am rămas la crema mea cu șofran pentru un moment de răsfăț, de bucurie sufletească, de liniște și de ce nu...de plăcerea de a folosi un produs 100% natural. Prietena mea...ar vrea mult mai multe! ( treburi de fete!)

Uneori ne dorim lucruri noi...
Pentru că simțim că o schimbare ne reface moralul. Nu este ușor să trăiești în lumea aceasta, într-o societate care nu mai prețuiește omul, ci doar coantifică indivizii. Într-o societate care uită de dorințe și-ți limitează gândurile prin timp pierdut în fața tehnologiei avansate, îți dorești să fii altfel. Să schimbi ceva pentru tine, pentru liniștea ta.
Dacă zâmbetul este molipsitor, de ce să nu-l avem?
Vedem noi dacă se ia, sau nu!

Pentru voi,
        T.A.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tăcerea din sufletul tău/meu

Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. D eseori o durere imensă șterge din suflet tot. Este, cum să spun, asemeni unei furtuni care mătură tot în cale. Acel uragan de care tot vorbesc eu de doi ani. Un uragan care distruge totul, lăsând în urma lui numai prăpăd. Și tăcere. O tăcere adâncă. Care doare. Indefinită pentru cei din jurul tău, dar atât de plină de sensuri pentru tine. Nimeni și nimic nu va înțelege ce este în sufletul tău. Nimeni și nimic nu poate readuce părțile frumoase din trecut înapoi în viața ta. S-a șters. Delete. Degeaba cauți. Mintea ta refuză să mai readucă informațiile. Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. Î n timp, ea devine asemeni unui lac într-o zi frumoasă de vară. De o frumusețe ieșită din comun, dar...fără sens dacă ești singur. Când primești pe altcineva în sufletul tău... Știi. Știi că nu vine acolo pentru a umple golul acela, ci pentru a construi împreună un alt vis, o altă realitate a vieții t

Povestea unei cești de cafea

Mi-am prins flori în păr și privesc spre voi amuzată. Prietena mea îmi spunea zilele trecute că orice problemă are o rezolvare. Și sunt convinsă de asta. Doar că timpul...până la rezolvare  e greu. Revenind asupra ultimului articol... Fiecare loc are amprenta celor care stau acolo. E foarte greu să ștergi o "amprentă" Știu acest lucru pentru că eu am încercat ani de zile să fac asta.🙂 Intr-un final, am crezut că am reușit,  dar nu a fost să fie. Am plecat și am luat-o de la capăt.  Uite-așa! Despre acest lucru am citit un articol ieri, foarte interesant scris de un biolog renumit. Dacă retin bine, titlul era ceva de genul: Nu ești cine crezi că ești. Simpatică teorie. Demonstrată de altfel. Te pune cu totul pe gânduri. Dar despre ea...într-o altă seară. În seara aceasta : Povestea unei cești de cafea. O poveste spusă de marele părinte Arsenie Boca. Noi, cei din România,  știm cine este. Pentru cei din afara țării care citiți: părintele Arsenie este un mare sfânt

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat