Treceți la conținutul principal

Încă o zi

Mi-am prins flori în păr și privesc spre voi cu bucurie. Viața e ciudată. În fiecare zi altfel. O dată ești trist, alta data ești vesel.
Astăzi e puțină veselie.
De ce? șoptiți voi.
Pentru că am mai trecut un hop.
Știți voi...e foarte greu să ieși din confortul vieții de zi cu zi. Să îți depășești limitele.  Să faci altceva.
E greu să înfrunți viața de unul singur.
Curios este că totdeauna mi-am dorit să fie cineva să mă ajute. Acum...nu.
Pas cu pas vreau să fac lucrurile singură.
De ce? ridicați voi din sprâncene.
Pentru că vreau să simt că trăiesc. Simplu.
Vreau să simt tristețea, bucuria, durerea, fericirea, tot.
De ce? murmurați voi.
Pentru că...m-am gândit așa. Dacă mâine nu mai sunt? Dacă mă duc acolo sus și nu stiu ce să spun, pentru că nu am ce să spun.🙄
Atunci ce fac?

Trebuie să ne depășim.
Trebuie să învățăm copilul să încerce lucruri noi, să experimenteze cât mai mult, să învețe din greșeli,  să fie...el. O personalitate puternică.

Cineva mi-a spus: tu ești un om bun la suflet...
Nu sunt. Sunt aspră în vorbă, în fapte. Viața m-a schimbat.  Îmi prind flori în păr pentru că așa vreau, nu pentru că sunt cu capul in nori. (Uneori poate)
O zi interesantă.

Pentru voi,
Puțin obosită, după ce am ieșit în societate,
Dar plină de liniște,
            T.A.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viața...în pași de dans

       A rc peste timp, peste sentimente, peste trăiri.                                                                                        O ricât de mult vrem să ne reconectăm la viața pe care am trăit-o înainte de oprirea în loc a lumii (Știți voi!), nu reușim. Sunt două pespective diferite. Stați o clipă și priviți în oglindă. Prima data din partea stângă, apoi din partea dreaptă. Vedeți același lucru? Cele două imagini sunt aproape identice. Aproape. Mici detalii le fac diferite. Aceste detalii ne îndepărtează așa de mult de lumea și timpul petrecut înainte și de ceea ce trăim acum. Infinit de mult. Schimbări peste schimbări.      L umea s-a schimbat, oamenii s-au schimbat, copii s-au schimbat și ei. Totul e altfel, nimic nu mai este la fel. Gândirea noastră s-a modificat, dar oricât de mult mă întreb în ultimul timp, dacă în bine, nu pot să mă hotărăsc asupra răspunsului.                                                                                                      M ă u

Tăcerea din sufletul tău/meu

Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. D eseori o durere imensă șterge din suflet tot. Este, cum să spun, asemeni unei furtuni care mătură tot în cale. Acel uragan de care tot vorbesc eu de doi ani. Un uragan care distruge totul, lăsând în urma lui numai prăpăd. Și tăcere. O tăcere adâncă. Care doare. Indefinită pentru cei din jurul tău, dar atât de plină de sensuri pentru tine. Nimeni și nimic nu va înțelege ce este în sufletul tău. Nimeni și nimic nu poate readuce părțile frumoase din trecut înapoi în viața ta. S-a șters. Delete. Degeaba cauți. Mintea ta refuză să mai readucă informațiile. Nimic nu te sperie mai mult decât tăcerea din sufletul tău. Î n timp, ea devine asemeni unui lac într-o zi frumoasă de vară. De o frumusețe ieșită din comun, dar...fără sens dacă ești singur. Când primești pe altcineva în sufletul tău... Știi. Știi că nu vine acolo pentru a umple golul acela, ci pentru a construi împreună un alt vis, o altă realitate a vieții t

Lumea văzută prin ochii mei

Mi-am pus ochelarii pe nas și am deschis ochii să văd mai bine! Poate, mi-am zis în gând, poate o să văd frumusețea din lumea aceasta. Și am deschis ochii cât de mult am putut. Am privit cu atenție în jurul meu... Viața, viața e o înșiruire de evenimente frumoase, triste, amuzante, dramatice. Evenimente care te marchează, care te schimbă, care te maturizează... Lumea pe care o văd eu nu este perfectă! Lumea pe care o văd eu este complicată! Aș vrea să pot schimba ceva. Aș vrea să pot mângâia cu degetele mele fiecare moment din viața mea și să îl fac mai frumos, mai bun sau mai spectaculos. Dar nu se poate! Nici unul dintre noi nu-și poate schimba destinul. Putem însă să facem lucruri mărunte, care să ne facă să ne simțim fericiți. Îmi aduc aminte de un film, cred că November se numea,  în care personajul principal încerca să trăiască la maxim fiecare clipă pentru că știa că mai are foarte puțin de trăit. De multe ori m-am gândit cum ar fi să știi că zilele tale sunt numărat